مزایای آسانسور گیرلس تکفاز (فن آوری حرکت سبز آسانسور)

 آسانسور با موتور گیرلس لیپروکا (LiProKa Gearless Lift Motor) با فناوری حرکت سبز مناسب ظرفیتهای ۶ و ۸ و ۱۰ و ۱۳ نفره با حداقل مصرف انرژی و بدون استفاده از برق سه فاز، با استفاده از برق تکفاز پدیده ای جدید در صنعت آسانسور می باشد که برای اولین بار ابداع شده است.

با توجه به محدود بودن منابع و اهمیت صرفه جویی انرژی، طراحان و دست اندرکاران صنعت ساختمان بعلت پیوند ناگسستنی ساختمان با صنعت آسانسور، همیشه به فکر راهکاری هستند که از مصرف انرژی آسانسورها کاسته شود، در این بین خبر راه انداری سیستمی که، مصرف انرژی را به شدت کاهش داده و آسانسور با برق تکفاز معمولی ساختمان کار می کند، باعث شگفتی و تعجب همگان شده است. این سیستم و تکنولوژی جدید، که نمونه آن برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی شد. در یک آسانسور شش نفره ، فقط معادل مصرف یک سشوار معمولی به انرژی برق نیاز دارد، و در صورت قطع برق شبکه سراسری، این آسانسور قادر است تا ۲۰۰ استارت بدون نیاز به برق شهر ساعتها کار کند و قطع برق شبکه هیچگونه مانعی برای ادامه حرکت آسانسور نخواهد بود. از دیگر نکات جالب “فناوری حرکت سبز آسانسور” امکان برنامه ریزی در زمان اوج مصرف انرژی شبکه برق شهر می باشد. لذا با توجه باینکه کنتورهای برق هوشمند جدید، در ساعات اوج مصرف (ساعات پیک) برق مصرفی به صورت تصاعدی محاسبه می شود، این آسانسور قادر است در این ساعات، بدون نیاز به برق شبکه با بهره گیری از انرژی ذخیره شده در “پک باطری” بکار خود ادامه داده و پس از ساعات پیک مصرف مجددا” به شبکه برق شهری متصل شود.”گروه پار لیفت” مصمم شد اطلاعات بیشتری از چگونگی “فناوری جدید حرکت سبز آسانسور” و ویژگی های این تکنولوژی جدید و پدیده جالب را جهت دوستان ارائه نماید.

 در این سیستم :

باطری دائماً درحال شارژ و دشارژ بوده و حداکثر عمر را خواهد داشت.

نیاز به فضای خاصی ندارد.

صرفه جویی در مصرف انرژی دارد.

با استفاده از تنظیمات ویژه ی این سیستم برای قطع برق شبکه در ساعت اوج مصرف (ساعات پیک مصرف) و استفاده از انرژی ذخیره شده در “پک باتری” می توانیم مصرف انرژی برق را به حداقل برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۵۱-۳۸۰۰۱